نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3172
-
الف
+

«سعید راد» و جنجال های حضور در یک سریال

«سعید راد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از حضور در یک سریال نمایش خانگی ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش آی فیلم2، «سعید راد» بازیگر سریال درحال نشر «ترور خاموش» در یک مصاحبه از نقش آفرینی خود در یک سریال نمایش خانگی ابراز پشیمانی کرد.

بازیگر سریال «ترور خاموش» در پیوند با حواشی حضور خود در این سریال این چنین گفته است: می‌خواستم نقش آفرینی در سریال‌های خانگی را تجربه کنم؛ نمی‌خواهم بگویم کاش حضور پیدا نمی‌کردم چون دیر یا زود این اتفاق می‌افتد. اما این کار راضی‌کننده نبود. چون فلمنامه را کامل نخوانده بودم. حتی زمانی موردی پیش آمد به من گفتند فلم نامه را می‌خواندی! 

وی ادامه داده است:  این اشتباهی بود که من کرده‌ام و پای آن ایستاده‌ام. تا آخر کارم را تمام کردم، چون عادت ندارم کاری را قبول کنم و آن را به حال خودش رها کنم. تجربه‌ای بود که برای من جالب نبود و امیدوارم هیچ‌وقت دیگر تکرار نشود. 

بازیگر فلم «عقاب‌ها» در پایان به‌خاطر ایفای نقش در این سریال َشبکه خانگی ابراز ندامت و پشیمانی کرد و گفت: اشتباه کردم و سعی می‌کنم این کارها را نکنم. به نظر من بازیگران نسل جدید زود خودشان را نبازند و صبر کنند نقش‌های خوب به آن‌ها پیشنهاد شود و در هر کاری حضور پیدا نکنند.

سعید راد زاده‌ 11 حوت(اسفند) 1323 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

احمد حق‌پرست راد معروف به سعید راد، از سال 1347 به فعالیت در سینما پرداخت و فعالیت هنری‌اش را به عنوان بازیگر از سال 1350 با فلم «فاتحین صحرا» به کارگردانی محمد زرین‌دست آغاز کرد.

او در فلم‌هایی چون «خاکستری» (1356)، «با عشق مردن» (1357)، «فرمان» (1360)، «برزخی‌ها» (1361)، «عبور از میدان مین» (1362)، «عقاب‌ها» (1363)، «دوئل» (1382)، «پروانگی» (1389)، «گیرنده» (1390)، «چ» (1391)، «پایان‌خدمت» (1392) و «عشق و جنون» (1392) به نقش‌آفرینی پرداخته است.

همچنین سعید راد سریال «در چشم باد» (1383) و تله‌فلم «ساعت به وقت صفر» (1390) را در کارنامه‌ی هنری خویش دارد.

از افتخارات این هنرمند می‌توان به دیپلوم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌امین جشنواره‌ فلم فجر برای بازی در فلم «گیرنده» اشاره کرد

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «ترور خاموش» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر